A Bank kiemelten fontos értéknek tekinti a fogyasztói igényközpontú tájékoztatást és kiszolgálást. Így elvárja az együttműködő partnerektől is, hogy felelős szolgáltatóként dolgozzanak ennek érdekében:
a fogyasztó érdekeit figyelembe véve, a döntés szempontjából fontos információkat közérthetően osszák meg ügyféllel
proaktívan, a fogyasztó személyes igényeire és lehetőségeire szabottan fogalmazzák meg az ajánlatot
hívják fel a figyelmet az MNB fogyasztóvédelmi honlapjára
az írásos tájékoztatást, azzal tartalmilag összhangban lévő szóbeli magyarázattal is egészítsék ki
mutassanak rá az előnyök mellett a kockázatokra is
hívják fel a figyelmet a kötelezettségek nem teljesítése, milyen negatív következményekkel jár az ügyfél részre
Az MNB fogyasztóvédelmi honlapján további információk találhatóak a témában!
Fogyasztóvédelmi tájékoztatónk a "Kapcsolódó linkek és dokumentumok" között érhető el.
A pénzmosás és terrorizmus finanszírozásának megelőzéséről és megakadályozásáról szóló tájékoztató elérhető a kapcsolódó dokumentumok között.