Lakossági ügyfelek
Vállalkozások

Fogyasztóvédelem és pénzmosás finanszírozásának megelőzése

Fogyasztóvédelmi tájékoztató

  • A Bank kiemelten fontos értéknek tekinti a fogyasztói igényközpontú tájékoztatást és kiszolgálást. Így elvárja az együttműködő partnerektől is, hogy felelős szolgáltatóként dolgozzanak ennek érdekében:

  • a fogyasztó érdekeit figyelembe véve, a döntés szempontjából fontos információkat közérthetően osszák meg ügyféllel

  • proaktívan, a fogyasztó személyes igényeire és lehetőségeire szabottan fogalmazzák meg az ajánlatot

  • hívják fel a figyelmet az MNB fogyasztóvédelmi honlapjára

  • az írásos tájékoztatást, azzal tartalmilag összhangban lévő szóbeli magyarázattal is egészítsék ki

  • mutassanak rá az előnyök mellett a kockázatokra is

  • hívják fel a figyelmet a kötelezettségek nem teljesítése, milyen negatív következményekkel jár az ügyfél részre

  • Az MNB fogyasztóvédelmi honlapján további információk találhatóak a témában!

    Fogyasztóvédelmi tájékoztatónk a "Kapcsolódó linkek és dokumentumok" között érhető el.

Pénzmosás megelőzése

  • A pénzmosás és terrorizmus finanszírozásának megelőzéséről és megakadályozásáról szóló tájékoztató elérhető a kapcsolódó dokumentumok között.