Lakossági ügyfelek
Vállalkozások

Jutalék reklamáció

Hasznos információk probléma esetére

Jutalék reklamációk kezelése

A közvetítőnek lehetősége van reklamációt benyújtani abban az esetben, ha az emailben részére elküldött teljesítésigazolásról az általa közvetített ügyletre járó jutalék összege hiányzik, vagy eltér az általa várttól.

A kifogást email formájában kell jeleznie a TPS Csoport felé a panasz kivizsgálása érdekében. Az ügynöki jutalék reklamációt a TPS Csoport központilag kezeli, kizárólag ÜBA adatlappal alátámasztott ügyleteket vizsgálja meg.

Amennyiben igazolást nyer a reklamáció jogossága, úgy a TPS Csoport munkatárs a teljesítésigazolásra pótlólag felveszi a tételt és ismét elküldi a közvetítőnek a jóváhagyás érdekében.

Amennyiben az nyer megerősítést, hogy a kifizetés alaptalan, akkor arról a TPS Csoport munkatársa a közvetítőt e-mailen keresztül tájékoztatja.

Kérdés esetén kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a partnerkapcsolat@sberbank.hu e-mail címen.