Lakossági ügyfelek
Vállalkozások

Ügyletbeadás

Ügyletbadási Adatlap, Meghatalmazás

ÜBA, mint a jutalékfizetés alapja

Az ügynöki közvetítés egyedi és kulcsfontosságú eleme az értékesített termék eredetének igazolása. Jutalék kizárólag olyan ügylet után fizethető, mely esetében a Közvetítő közreműködése megvalósult, kiemelt tekintettel az igénylő és a Bank közötti kapcsolat létrejöttére. 

2010. október 1-től változott az ügynökök által hozott ügyletek elszámolási rendszere, bevezetésre került az ÜBA (ügylet beadási adatlap) adatbázis. Az ÜBA-t elektronikus formában, abban a bankfiókban kell kitölteni, ahová az ügyletet benyújtották. Az adatlap kitöltése a bankfióki munkatárs és a közvetítő közös felelőssége!
Az ügylet rögzítése során nyomtatott bizonylat célja, hogy az ügynöknek legyen egy, a Bank által kibocsátott igazolása, miszerint az adott ügyletet valóban ő hozta a Bankba.

A Közvetítőkkel kötött megállapodás utal arra is, hogy a Közvetítő akkor és csak akkor jogosult díjazásra, amennyiben rendelkezik ÜBA bizonylattal. Azt, hogy az ügyfél a Közvetítő saját szerzése, azt azzal igazolja, hogy rendelkezik az ÜBA egy eredeti, a bankfiók által aláírt és lepecsételt példányával.

Az ÜBA-ban rögzített adatok alapján kerülnek az egyes ügyletek ügynökhöz rendelésre, ezáltal a megszolgált jutalékok kifizetésre. Csak azokat az ügyleteket tudják kiszámlázni az ügynökök, amik bekerültek az ÜBA-ba és az abból készült központi teljesítésigazolásban szerepelnek!

 

Tájékoztató a meghatalmazás nyomtatványhoz

Kötelezően alkalmazandó meghatalmazás került bevezetésre a Sberbanknál 2011. július 1-től, melyet minden ügylet befogadásakor csatolni szükséges. 

A Közvetítőnek az Igénylőtől kapott meghatalmazással kell igazolnia, hogy nevében eljárhat az igénylés tekintetében a Bank felé. Ezért az alábbiakban becsatolt meghatalmazást 2011. július 1. napjától minden befogadott ügylethez kérjük mellékelni, hiszen ennek hiányában az ügylet nem fogadható be a Bank részéről.

A meghatalmazást két eredeti példányban javasoljuk kitölteni minden, Sberbankhoz benyújtott ügylethez, melyekből az egyik eredeti példányt a bankfióki üzletkötő kötelessége az ügylet dokumentációjához csatolni. A másik példányt a banki befogadást igazolva célszerű megőrizni.

Kérdés esetén kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a partnerkapcsolat@sberbank.hu e-mail címen.

 

Központi előminősítés bevezetése

Örömmel értesítjük Önöket, hogy 2013.02.01. napjától bankunk bevezette a Széchenyi Kártya központi előminősítését, amelyet 2013. április 2. napjától kiterjesztett a Széchenyi Forgóeszközhitelre is! A központi előminősítés a Széchenyi Kártyák és Széchenyi Forgóeszközhitelek feldolgozását gyorsabbá és gördülékenyebbé teszi.

A központi előminősítés kizárólag Széchenyi Kártyára és Széchenyi Forgóeszközhitelre vonatkozik, tehát az Agrár Széchenyi Kártya és Széchenyi Beruházási hitelek előminősítését továbbra is a bankfiókok végzik.

Kérjük az előminősítés érdekében szükséges dokumentumokat és információkat a következő email címre szíveskedjenek elküldeni:

helpline@sberbank.hu

A Sberbank Helpline Csoportja a szabályszerűen elküldött, hiánytalan dokumentációval rendelkező ügyletre vonatkozóan megküldi az előminősítés eredményét.

Az alábbi dokumentumokra és információkra van szükség:

  • legutolsó lezárt év beszámolója, mérleg, eredménykimutatás, kiegészítő melléklet

  • legutolsó lezárt év főkönyvi kivonata

  • aktuális év tört évi főkönyvi kivonata

  • Széchenyi Kártya előminősítő lap

  • közvetítő neve, közvetítői alvállalkozó neve

  • ügynök kódja

  • választott bankfiók megjelölése, ahová az ügyletet vinni szeretné

  • közvetítő elérhetősége, telefonszáma

Az előminősítő lap a "Kapcsolódó linkek és dokumentumok" között érhető el.

Bármely adat hiányában az előminősítést nem tudjuk elvégezni.

Bízunk benne, hogy ez a folyamat gyorsabbá és kiszámíthatóbbá teszi a Széchenyi Kártyák és Széchenyi Forgóeszközhitelek átfutását és továbbra is a Sberbank lesz a mikrohitelezésben az első választás.