Tájékoztató a Sberbank Online Banking működéséről

Az alábbiakban hasznos információkat olvashat a Sberbank Online Banking szolgáltatás használatával kapcsolatban.

A Sberbank Online Bankingnél alkalmazott tanúsítványról ITT talál bővebb információt.

  • A Sberbank Online Banking egy olyan elektronikus banki szolgáltatás, aminek használatához mindösszesen Internet elérésre van szüksége.
  • Az Ön adatainak biztonságát a személyes belépési és azonosítási kódokon (2 szintű PIN) kívül egy jelszógenerátor eszköz (Token) is biztosítja.
  • A szolgáltatás keretében egy bankszámla felett több személy is rendelkezhet, akik különböző jogosultságokkal bírhatnak. A számla feletti rendelkezéshez több aláíró is rendelhető, megkülönböztet-hetők Egyedüli, Elsőhelyi (A), illetve Másodhelyi (B) aláírók, mindez kombinálható limitekkel is
  • A Sberbank Online Banking szolgáltatás használata ingyenes, bankunk egyszeri igénylési díjat számol fel a szolgáltatásba történő első belépést követően.
  • A szolgáltatáshoz kapcsolódó díjakat megtalálja az aktuális Hirdetményekben.
  • Amennyiben rendelkezik okostelefonnal, használja Sberbank Mobilbank alkalmazásunkat, ami elérhető a Google Play és az App Store áruházakban.
  • A szolgáltatással kapcsolatban segítséget bankunk munkatársaitól kaphat a "Kapcsolat" pontban található elérhetőségeken.
  • A Sberbank Online Banking rendszerből való kitiltás esetén az alábbi módokon kérheti a tiltás feloldását:
    • személyesen bármelyik bankfiókunkban
    • amennyiben rendelkezik Sberbank Telebank szolgáltatással (8 jegyű tranzakciós PIN), kérjük hívja bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06/40-41-42-43-as telefonszámon, ahol kollégáink készséggel állnak az Ön rendelkezésére.

Sberbank Magyarország Zrt.

KAPCSOLAT

Sberbank Telebank:
Belföldről: 06-40-41-42-43
Külföldről: +36 (1) 411-4200

E-banking Help Desk:
+36 (1) 411 4177

EMAIL KÜLDÉSE